Hander grejer pa Reef backpackers

Agaren av hostlet jag bor och jobbar pa ager tva andra hostel Nomads och Beach House och beslutade idag att alla som work for accomodation ska flytta fran reef till nagot av de andra tva. Jag har nog aldrig hort fransmannen saga merde och poutin sa manga ganger. Det var en ratt aggressiv stamning bland personalen. Debbie har inte sagt nagot till mig sa jag antar eftersom jag ska sticka pa mandag sa galler det inte mig. Forhoppningsvis, hotellet jag och mamma ska bo pa ligger typ 50 meter ifran reef sa det hade varit javligt nimt om jag sluppit flytta innan jag ska flytta igen.
Igar gick jag pa yoga 6.30 och zumban 17.30, hurtbulle eller skaffa ett liv? :) zumban ar sa javla rolig, mycket bootyshakande! Och trots att jag inte ar en morgonmanniska klar inget att gora yoga tittandes pa soluppgangen over havet har i Cairns. Ratt sa javla fantastiskt faktiskt!
Idag var det tre personer som ville smaka av min lunchsallad. En amerikanska som aldrig provat krasse och radisa fick smaka av mina. Tva fransman som tittade chockat pa mina pumpa och solroskarnor fick aven de en smakbit. Allt som inte ar nudlar eller pasta ar exotiskt for backpackers.
Nu ska jag lana hostlets cykel och bege mig till ett gym som har bastu, har bestamt mig for att jag ar sugen pa det. Typ som under en varm sommardag satt jag i bastun pa nybrobadet. En finsk person hade fattat. En australienare jag fragade sag pa mig som jag var en utomjordning. SAUNA? what do you need that for? Jag ar envis och kravs det en 3,5 kms cykeltur som tanker jag gora det! sadesa.
Sag att det blev ratt manga javla i detta inlagget. Jag verkar sakna att svara pa svenska, javlajavlajavla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0