Aventyr

Tysken kom igar och var gulle och kort cheesecake och skrivit Grattis Sotnos och gjort en svensk flagga med san spritsfarg. Han fragade igen om jag vill aka med han norr om Cairns och bara uppleva, campa och jag bestamde mig dar och da att lite aventyr ar fran exakt vad jag behover. Dock var det inte sa kul att beratta det for Debbie nar typ alla fransman sagt upp sig och hon har ont om personal. SA hon sa att hon behovde mig pa lordag 10-1 anda. Sa vi far aka ner igen sa jag kan jobba det passet, sista baddpasset, YAAAAY!

Ska bli spannade att se lite regnskog, vattenfall och outback. Jag behover ett miljoombyte, badly. Kolla hon anvander en bunke engelska ord. Ja, jag tanker bli som Victoria Silvstedt, sadese ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0